Zen en de kunst van werken

Zen en de kunst van werken

Share this post

Zen en de kunst van werken
Zen en de kunst van werken
Zo ga je (uiteindelijk) 10 x sneller door je vergaderingen, memo’s, mails en projectplannen heen

Zo ga je (uiteindelijk) 10 x sneller door je vergaderingen, memo’s, mails en projectplannen heen

#week3 Hoe lastig (of makkelijk) is het om je te focussen?

Josephina @Woordlab's avatar
Josephina @Woordlab
Feb 07, 2025
∙ Paid
2

Share this post

Zen en de kunst van werken
Zen en de kunst van werken
Zo ga je (uiteindelijk) 10 x sneller door je vergaderingen, memo’s, mails en projectplannen heen
3
Share

four fighter planes in mid air
Photo by Ali Yasar isgoren on Unsplash

Eigenlijk bestaat ongeveer al het werk uit:

  • Informatie tot ons nemen (lezen of luisteren),

  • Begrijpen wat er gedaan moet worden,

  • Onthouden wát we moeten doen.

  • Doen.

Dat zijn allemaal verschillende taken, maar op de een of andere manier proberen we alles tegelijk te doen. Dat kost onnodig veel tijd en energie en kan anders.

En aangezien we het deze week toch over focus hebben, hierbij nog een eenvoudige handleiding voor werken met focus, zonder dat het je extra tijd kost.

Zen en de kunst van werken is a reader-supported publication. To receive new posts and support my work, consider becoming a free or paid subscriber.

This post is for paid subscribers

Already a paid subscriber? Sign in
© 2025 Josephina @Woordlab
Privacy ∙ Terms ∙ Collection notice
Start writingGet the app
Substack is the home for great culture

Share